הולך נגד הזרם

גם אחרי שעזב ברעש תקשורתי גדול את "בטר פלייס", מיזם המכוניות החשמליות שייסד, שי אגסי שומר על אופטימיות. "אני ממשיך בראש מורם, ובידיעה שהחזון שלי עובד", הוא אומר ל"7 ימים". אודי עציון וגאיה קורן ליוו בשבועות האחרונים את נער הפלא של הטכנולוגיה הישראלית
שי אגסי | צלום: אילן ספירא
 
בערב סוכות יצא שי אגסי ממרכז המבקרים והמכירות של "בטר פלייס" בגלילות. בצעדים נמרצים, לבוש בז'קט  ובג'ינס, הוא צעד לעבר הרנו פלואנס החשמלית הכחולה שלו, שקוע בטלפון הבלקברי הנצחי שלו. זאת תהיה הפעם האחרונה שבה הוא יבקר בגלילות, אחרי שאירח במקום מאות בכירים עולמיים ומשלחות מחו"ל, כמנכ"ל החברה שהקים.
השעה הייתה 12 וחצי בצהריים, ואגסי (44) בדיוק סיים שיחה עם שנינו. בימים שקדמו, היינו לאנשים הראשונים מחוץ לחברה שלוקחים את הפלואנס החשמלית לסדרת נסיעות ארוכה ומאומצת ברחבי הארץ. אגסי ביקש לשמוע את החוויות ואת הביקורות שלנו, ולדבר על העתיד. במהלך השיחה הוא נשמע כמו תמיד: עתיר רעיונות ותוכניות, בטוח בעצמו וביכולת להתמודד עם הקשיים שלא הפסיקו לצוץ מאז הגה את מיזם המכונית החשמלית ב־2005. ובעיקר, הוא היה בטוח בגב שיש לו מהמשקיעים בחברה, שהזרימו לה מאז הקמתה 750 מיליון דולר.
בתוך כמה שעות הכל השתנה.

הכתבה המלאה - ביום שישי ב"7 ימים"
 


© כל הזכויות שמורות ל"ידיעות אחרונות". אין להעתיק או לשכפל תמונות ו/או כתבות מהעמוד.